KALİTE POLİTİKAMIZ
4 Cephe Yalıtım ‘ın kalite politikası müşterilerimizin beklentilerini anlamak, şartname ve standartlara uygun şekilde çalışarak mükemmele ulaşmakt,sürekli gelişim prensibine göre hareket etmek, Ekip çalışmasıyla, uyum, etkinlik ve yaratıcılığı teşvik etmek, eğitim yoluyla becerilerimizi ve kalite anlayışımızı artırmak,taşeronlarımızla her fırsatta, sürekli gelişime yönelik olarak, karşılıklı kazanç yaklaşımı içinde işbirliği yapmaktır. 4 Cephe Yalıtım ın sunduğu her türlü ürün, hizmet ve imalat proseslerinde kalite sürekliliğine birinci derecede önem vermektedir. Firmamızın kalite yönetim sistemi, her türlü faaliyetimizin insan ve müşteri memıniyeti odaklı, ileri teknoloji ile uyumlu, yasal mevzuat ve hükümlere uygun olmasını garantilemektedir.
İŞ AHLAKI VE UYUM
4 Cephe Yalıtım, tüm seviyelerdeki davranışların ve kararların, şirketimiz temel değerleri ve iş ilkeleriyle tamamen aynı doğrultuda olduğu bir kültürü güçlü tutmak için çalışıyoruz.
4 Cephe Yalıtım çalışanları; gerekli politikaları, standartları ve prosedürleri uygular ve Kurumsal Kalite, ÇGS (Çevre, Güvenlik ve Sağlık) ve İK (İnsan Kaynakları) departmanlarıın desteğiyle, gündelik işlemlerdeki gereksinimleri de bunların içerisine katar.
Liderlerimiz, kendi davranış tarzları sayesinde doğru örnek teşkil ederek, önemli bir rol oynarlar. Ayrıca; tüm iş planlarıın ve faaliyetlerinin sorumlu, güvenli ve şirket politikaları ile uyumlu bir şekilde üstlenildiği net beklentiyi de sergilerler.
Şirket geneli iş yürütme kurallarımız, personelin vizyonumuzu ve değerlerimizi pratiğe geçirmesine yardımcı olur. Bu kurallar 4 Cephe Yalıtımçalışanları için temel kuralları, standartları ve davranışları tanımlar ve onları mevcut kaynaklara ve desteğe yönlendirir.
Şirket Hakkında
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ
4 Cephe Yalıtım Müşteri memıniyeti odaklı oluşturduğuz sistem ile müşterilerimizin sorunlarına çözüm üretmek, beklentilerini değerlendirmek ve analizler üretmek kurumsal müşteri memıniyetimizin temelidir. Oluşturmuş olduğumuz sistem ile mevcut ve potansiyel müşterilerimizin talep ve şikâyetlerini en kısa sürede ve gizlilik ilkesi çerçevesinde şeffaf, anlaşılır, objektif, etkin ve verimli şekilde ele alarak, müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini tam güvenilir bir ortamda her zaman erişilebilir olacak şekilde cevap vermeyi, gidermeyi ve %100 müşteri memıniyetini sağlamayı ve sürdürmeyi hedeflemekteyiz.
SOSYAL SORUMLULUK POLİTİKAMIZ
4 Cephe Yalıtım ‘ ın sosyal sorumluluk politikası kurumsal kültürümüzün yapı taşları olan değerlerimiz ile, tüm faaliyetlerimizle çalışanlarımıza, topluma ve çevreye karşı olan bilinci ile hareket etmeyi temel yönetim anlayışımız olarak benimseriz. 4 Cephe Yalıtım faaliyetlerini sürdürürken, çalışanlarını da sosyal sorumluluk bilinciyle yer alacakları uygun sosyal ve toplumsal faaliyetlere gönüllü olmaları konusunda desteklemektedir. Ayrıca sürdürülebilir büyümenin en önemli unsuru olduğuna inanan 4 Cephe Yalıtım sosyal sorumluluk misyonu taşıyan projelere ve çalışmaya maddi – manevi katkıda bulunmayı; gerektiğinde bizzat içinde yer almayı ve bu anlayışın yerleşmesinde aktif rol oynamayı bir görev addederiz.